wtorek, 29 maja 2012

Najlepsza mizeria ever ;)

Najzwyklejsza mizeria na świecie. Wymaga jedynie cieniutkiego pokrojenia i czasu do odstania.


Czas przygotowania: 10 minut,
Czas odstania: 60 minut

Składniki:

- 1,5 krótkiego ogórka ( lub 1 długi ),
- 200 g śmietany 18 %,
- pół łyżeczki soli,
- łyżeczka cukru,
- opcjonalnie pieprz i szczypiorek.

Wykonanie:




  1. Ogórki myjemy, obieramy i cieniutko kroimy ( ja to robię obieraczką lub łopatką do krojenia sera ).
  2. Solimy i odstawiamy na ok. godzinę. W międzyczasie śmietanę mieszamy z cukrem i odstawiamy.
  3. Po godzinie ogórki odsączamy z wody, którą puściły i dodajemy śmietanę. Mieszamy.
  4. Można posypać pieprzem i szczypiorkiem. 
  5. Idealne do obiadu, ja podałam ze  schabowym  i ziemniaczkami :)
Smacznego :)
K.

1 komentarz:

  1. pyyyycha, u mnie jutro:)
    ja obowiazkowo daje czosnek i cebule, pozdrówki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*