czwartek, 19 lipca 2012

Krem pomidorowo - warzywny

Na tę kolację czekałam od tygodnia,od momentu gdy tylko zobaczyłam rozpisaną dietę. W tej pozycji było napisane: "dowolna zupa". M. zażyczył sobie ogórkową, a że ja nie jestem wielką fanką tej zupy postanowiłam podkraść trochę bulionu i warzyw z wywaru na jego ogórkową i zrobić sobie jakiś sycący krem ;),
Nie robiłam zdjęć podczas przygotowań, ponieważ nie spodziewałam się tak pysznego posiłku:).


Przygotowanie: ok. 30 minut




Składniki:

( na ok. 3-4 porcje)

- 2 średnie marchewki,
- pół średniej pietruszki,
- pół selera,
- mały por,
- ok. 2 szklanek wody,
- 2 duże pomidory malinowe lub puszka pomidorów pelati,
- 6-10 listków listków bazylii ( lub łyżeczka suszonej ),
- 1 łyżeczka pieprzu,
- pół łyżeczki czosnku w płatkach ( mielonego ),
- śmietana/jogurt naturalny.

Wykonanie:


  1. Warzywa gotujemy do miękkości. Dodajemy pomidory, bazylię i pieprz. Gotujemy aż pomidorki rozmiękną.
  2. Wszystko miksujemy i gotujemy jeszcze ze dwie minutki.
  3. Podajemy z kapką jogurtu/śmietany i listkiem bazylii.
Smacznego :)
K.


1 komentarz:

  1. Takie robione instynktownie zupy i inne dania często wychodzą pyszne :) To nauka by zdawać się na instynkt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*