czwartek, 15 listopada 2012

Dzienny jadłospis I (12.11.12)

Kolejny jadłospis. Z poniedziałku. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda mi się więcej wrzucić, jak zdrowie pozwoli :)





Śniadanie ( 8.00 ): kasza manna z figą indyjską:
składniki: ok. szklanka chudego mleka, 2 łyżki kaszy manny, 0,5 łyżki ksylitolu.
W rondelku łączymy składniki i ciągle mieszając doprowadzamy do zgęstnienia. Podajemy samo lub z dowolnymi owocami.

II śniadanie ( 10.30 ): kisiel słodka chwila


Obiad ( 14.30 ):  chilli con carne - udało mi się zjeść pół miseczki ( apetyt miałam na całą ;) )


Podwieczorek ( 17.00 ) : pół pomelo


Kolacja ( 19.00 ): kanapeczki z chlebem żytnim, ostrowią jogurtową, pomidorkiem koktajlowym i szczypiorkiem. Zdjęcia brak. Kolację robił Mąż i zapomniałam o pstrykaniu fotek.

W międzyczasie herbatka, rumianek, woda.

Biorę udział w akcji Miss Disorderly - dzienny jadłospis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :*